Tvorba loga na míru pro pekařství Koláčové dobroty, které (jak už z názvu vyplývá) peče primárně koláče. Přáli si, abych v centru loga takový tradiční český kynutý koláč zobrazila. Jednoduše, moderně, jasně a zřetelně rozpoznatelný. Název ideálně psacím fontem umístit kolem koláče a k tomu slogan, který bude napsán doplňkovým písmem. Vše chtěli mít v černobílé barevnosti. Dále mělo mít logo i horizontální variantu. Logo budou používat na webu, sociálních sítích a tiskovinách (vizitky, letáčky, pytlíky na pečivo atd.). Cílovou skupinou jsou převážně ženy a milovníci kvalitního jídla (z pohledu surovin), kteří se zajímají o vaření a pečení, o lokální prodejce a řemeslné výrobky, ve věku 30–55 let. Pekárna je z Berounska, její sladké koláče jsou oceněné regionální značkou Zápraží. Majitelka peče tartaletky, svatební koláče, výslužky, ale i slané pečivo od rohlíků až po quiche. Vše je z velké míry ruční práce, suroviny jsou kvalitní od dodavatelů z okolí.