Tvorba loga na míru Koláčové dobroty
Náhled na webu
Náhled na pytlíku na pečivo
Tvorba loga na míru Koláčové dobroty horizontální negativní povedení

Tvorba loga na míru pro pekařství Koláčové dobroty, které (jak už z názvu vyplývá) peče primárně koláče. Přáli si, abych v centru loga takový tradiční český kynutý koláč zobrazila. Jednoduše, moderně, jasně a zřetelně rozpoznatelný. Název ideálně psacím fontem umístit kolem koláče a k tomu slogan, který bude napsán doplňkovým písmem. Vše chtěli mít v černobílé barevnosti. Dále mělo mít logo i horizontální variantu. Logo budou používat na webu, sociálních sítích a tiskovinách (vizitky, letáčky, pytlíky na pečivo atd.). Cílovou skupinou jsou převážně ženy a milovníci kvalitního jídla (z pohledu surovin), kteří se zajímají o vaření a pečení, o lokální prodejce a řemeslné výrobky, ve věku 30–55 let. Pekárna je z Berounska, její sladké koláče jsou oceněné regionální značkou Zápraží. Majitelka peče tartaletky, svatební koláče, výslužky, ale i slané pečivo od rohlíků až po quiche. Vše je z velké míry ruční práce, suroviny jsou kvalitní od dodavatelů z okolí.

Jaká byla zpětná vazba od majitelky značky paní Marcely Soukupové?

Tvorba loga na míru pro pekařství Koláčové dobroty, které (jak už z názvu vyplývá) peče primárně koláče. Přáli si, abych v centru loga takový tradiční český kynutý koláč zobrazila. Jednoduše, moderně, jasně a zřetelně rozpoznatelný. Název ideálně psacím fontem umístit kolem koláče a k tomu slogan, který bude napsán doplňkovým písmem. Vše chtěli mít v černobílé barevnosti. Dále mělo mít logo i horizontální variantu. Logo budou používat na webu, sociálních sítích a tiskovinách (vizitky, letáčky, pytlíky na pečivo atd.). Cílovou skupinou jsou převážně ženy a milovníci kvalitního jídla (z pohledu surovin), kteří se zajímají o vaření a pečení, o lokální prodejce a řemeslné výrobky, ve věku 30–55 let. Pekárna je z Berounska, její sladké koláče jsou oceněné regionální značkou Zápraží. Majitelka peče tartaletky, svatební koláče, výslužky, ale i slané pečivo od rohlíků až po quiche. Vše je z velké míry ruční práce, suroviny jsou kvalitní od dodavatelů z okolí.

Jaká byla zpětná vazba od majitelky značky paní Marcely Soukupové?

Následující: