PORTFOLIO    REFERENCE   KDO    CO    JAK    KONTAKT

Tvorba loga na míru Koláčové dobroty
Náhled na webu
Náhled na pytlíku na pečivo
Tvorba loga na míru Koláčové dobroty horizontální negativní povedení

Tvorba loga na míru pro pekařství Koláčové dobroty, které (jak už z názvu vyplývá) peče primárně koláče. Představou bylo, že v centru loga bude takový tradiční kynutý český koláč zobrazen. Jednoduše, moderně, jasně a zřetelně rozpoznatelný, s názvem kolem koláče. Ideálně psacím fontem a sloganem, který bude napsán doplňkovým písmem, vše v černobílé barevnosti. Dále mělo mít logo i horizontální variantu. Logo se bude používat na webu, sociálních sítích a tiskovinách (vizitky, letáčky, pytlíky na pečivo atd.). Cílovou skupinou jsou převážně ženy a milovníci kvalitního jídla (z pohledu surovin), zajímají se o vaření a pečení, o lokální prodejce a řemeslné výrobky, věk 30–55 let. Pekárna je z Berounska, její sladké koláče jsou oceněné regionální značkou Zápraží, peče ale i slané pečivo od rohlíků až po quiche a tartaletky, svatební koláče a výslužky. Vše je z velké míry ruční, práce, suroviny jsou kvalitní od dodavatelů z okolí.

Jaká byla zpětná vazba od majitelky značky paní Marcely Soukupové?

Tvorba loga na míru pro pekařství Koláčové dobroty, které (jak už z názvu vyplývá) peče primárně koláče. Představou bylo, že v centru loga bude takový tradiční kynutý český koláč zobrazen. Jednoduše, moderně, jasně a zřetelně rozpoznatelný, s názvem kolem koláče. Ideálně psacím fontem a sloganem, který bude napsán doplňkovým písmem, vše v černobílé barevnosti. Dále mělo mít logo i horizontální variantu. Logo se bude používat na webu, sociálních sítích a tiskovinách (vizitky, letáčky, pytlíky na pečivo atd.). Cílovou skupinou jsou převážně ženy a milovníci kvalitního jídla (z pohledu surovin), zajímají se o vaření a pečení, o lokální prodejce a řemeslné výrobky, věk 30–55 let. Pekárna je z Berounska, její sladké koláče jsou oceněné regionální značkou Zápraží, peče ale i slané pečivo od rohlíků až po quiche a tartaletky, svatební koláče a výslužky. Vše je z velké míry ruční, práce, suroviny jsou kvalitní od dodavatelů z okolí.

Jaká byla zpětná vazba od majitelky značky paní Marcely Soukupové?

Následující: