

Tvorba loga a logomanuálu na míru pro instagramový profil Flymartin, kde naleznete cestovní tipy, tipy na letenky, itineráře a obsah z cest. Momentálně jde o volnočasovou aktivitu, je to takový pomocník, věnuje se potřebám obyčejných lidí. Cílem je profesionalizace a růst profilu na sociálních sítích, budování důvěry, aby značka především sloužila lidem a vypadala skvěle. Do budoucna by mohla vzniknout nějaká online služba, jako třeba úložiště itinerářů. Cílovou skupinou jsou lidé, kteří chtějí cestovat za rozumné peníze, zajímají se o různá místa, chtějí poradit nebo složit výlet. Logo mělo být hravější, spojené s cestováním. Klient měl původní logo vytvořené v Canvě a chtěl, aby jeden z návrhů byl obdobný, kruhové, s mapkou země a třeba motivem letadla, v barevnosti oranžová s černou. Tento návrh si také nakonec vybral.
Celý logomanuál si můžete prohlédnout níže.
↓
Pusťte si Instagram reel.
↓