Jak bude naše spolupráce probíhat?
01
02
Dáme dohromady zadání – vyplníte logodotazník, ve kterém se ptám na vše potřebné ohledně spolupráce. V případě potřeby si zadání společně upřesníme, případně před samotnou tvorbou ještě více doplníme. Na základě zadání připravím cenovou nabídku, kterou vám pošlu k odsouhlasení. Domluvíme si rozsah spolupráce, termíny a způsoby komunikace. Pokud s cenou budete souhlasit, vystavím zálohovou fakturu na 50 % z odhadnuté částky. Až zaplatíte zálohu, pustím se do práce. Záloha je nevratná, slouží jako skicovné.
03
Teď už nastává to hlavní – tvoření. Po průzkumu, skicování a hledání toho nejvhodnějšího řešení, vám pošlu návrhy včetně různých náhledů a vyberete si ten nejlepší, poté případně udělám úpravy.
04
Po schválení finální podoby a uhrazení doplatku, vám připravím a pošlu finální data pro tisk i obrazovku. A tím máme hotovo. 🥳
Máte zájem o logo?
Můžete vyplnit tento logodotazník ✍️ nebo rychlou poptávku.
Často kladené otázky:
Jaká bude cena?
Dle rozsahu a náročnosti práce vám vytvořím cenu na míru. Cenovou nabídku stanovuji na základě vyplnění logodotazníku.
Orientačně se cena za logo pohybuje od 8 000 Kč. Záleží na počtu návrhů a jejich složitosti. V ceně je vždy několik kol úprav (obvykle až 2 nebo 3 kola; přesně je ale nepočítám, pokud jich bude moc, nebo budou-li moc náročné a budu vědět, že by to cenu navýšilo, dám vám o tom dopředu vědět a domluvíme se).
Cena za manuál se odvíjí od jeho rozsahu. Základní logomanuál stojí 3 000 Kč a obsahuje logo a jeho varianty, ochrannou zónu, rozměrovou řadu a minimální velikost, logo na podkladových plochách, zakázané varianty, definici barev a písma.
Jak dlouho trvá tvorba loga?
Proces tvoření návrhů obvykle trvá 1–2 týdny, záleží na zadání a na momentálním zaplnění kapacity.
Jaká data ode mně dostanete?
Soubory k logu nahrávám přehledně rozsložkovaná podle jednotlivých provedení a barvy podkladu ve formátech pro tisk (AI, EPS, PDF, JPG – v barevném režimu CMYK) a pro obrazovku (PNG, SVG, AI, JPG – v barevném režimu RGB) na Disk Google.
Logomanuál v interaktivním PDF.
Tiskoviny v tiskovém PDF.
Případně vše ve formátech, které budete potřebovat.
Co je logomanuál nebo grafický manuál a proč je dobré ho mít?
Dokument, ve kterém je definováno logo a jeho používání. Pokud se jedná o manuál celého vizuálního stylu, jsou v něm definovány také jednotlivé prvky vizuálního stylu a obsahuje ukázky aplikací.
Vaše vizuální komunikace díky němu bude jednotná, pro vaše klienty snadno rozpoznatelná a důvěryhodná. Každý další grafik, který s logem nebo vizuálním stylem bude pracovat, díky manuálu bude vědět, jak s logem nebo vizuálním stylem správně zacházet a používat ho.