Tvorba loga a vizuálního stylu na míru pro Kytky z domu. Jejich majitel se věnuje pěstování vzácných a raritních pokojových rostlin, těch kterých jsou na trhu špatně sehnatelné, dále juk, palem a agáve. Vše si pěstuje doma, nic nedováží, a proto nabízí jen omezené množství. Jeho cílem je mít prosperující e-shop, nabízet luxusní zboží, ale zároveň nabídnout nejnižší cenu. Chce, aby si ho zákazníci pamatovali pod vlastní vizuální identitou už od začátku. Použití loga bude primárně na e-shopu, Facebooku a tiskovinách. Představou bylo mít v logu dům, palmu nebo list monstery, nebo ztvárnění toho, že kytky letí k zákazníkovi domů. Vlastních nápadů měl klient více, ale i přesto jsem dostala volnou ruku a hlavním kritériem zůstalo jen to, aby symbol vystihoval „kytky z domu“. Logo mělo být kombinované, působit minimalisticky, jednoduše a krásně. K logu jsem tvořila i logomanuál, vizitku, samolepku a razítko.

Celý logomanuál si můžete prohlédnout níže.

Co napsal o naší spolupráci majitel Lukáš Šimek?