Tvorba loga a základního logomanuálu na míru pro Prague works. Pracují s kovem, vyrábějí různé regály a vybavení do prodejen, jsou rychlý, flexibilní a vymyslí nemožné. Se stěhováním do nových prostor a rozšířením služeb chtěli posunout značku na modernější vzhled. Nové logo mělo být moderní, s moderním písmem, mužné, sebejisté, designové, jednoduché, s ostrými tvary a průmyslovým smyslem v preferovaných barvách – černá, šedá, modrá. Dalším ze základních požadavků na logo bylo, aby se dalo dobře vypálit do plechu a to se promítlo v celém jeho vzhledu. Zejména písmena jsou přizpůsobena tak, aby jejich středy při řezání nevypadly. Kromě vypalování do plechu se bude logo používat na webových stránkách, které budou také dělat nové. Základní verze loga je v barvě šedé nebo černé a bílé. Modrá barva se může využívat doplňkově v rámci celé vizuální identity. Logo má také provedení samotného logotypu pro použití do vodorovných formátů.